بلاگ

۱۰ مدل شلوار مردانه که ظاهر شما را جذاب می‌کند

به تاریخچه مد و فشن سال‌های گذشته که نگاه کنید، همیشه کت و کفش مردانه بیشتر از لباس‌های دیگر مورد توجه طراحان قرار می‌گرفت. اما این روزها شلوار مردانه توجه بسیاری از طراحان و آقایان را به خود جلب کرده است و آقایان نیز دیگر یک شلوار ساده به پا نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند خرید شلوار مردانه جذابی را در لیست خرید خود قرار دهند.

یک شلوار شیک که متناسب اندام و استایل شما باشد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌هایتان دارد. اما یک شلوار نامتناسب که اندام شما را بد فرم نشان دهد، استایل‌تان را ناموزون می‌کند. از این رو در این مقاله چند مدل شلوار کژوال و رسمی مردانه را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید و چشمگیرتر در قرار رسمی یا دوستانه ظاهر شوید.

شلوار مخمل کبریتی مردانه

شلوار مخمل کبریتی مردانه در دهه ۷۰ میلادی مورد توجه طراحان قرار گرفت. این نوع پارچه را از ابریشم، کتان، پنبه یا پشم می‌سازند که در گذشته جزء پارچه‌های لوکس به‌شمار می‌آمد. معمولا مخمل ساده را برای دوخت پیراهن مجلسی زنانه یا ملحفه استفاده می‌کنند. اما پارچه مخمل کبریتی کاملا ظاهر کژوال یا غیررسمی دارد که برای دوخت کت، مانتو یا شلوار کژوال به کار می‌رود.

در سری فیلم سینمایی ایندیانا جونز، شلوار مخمل کبریتی مردانه مورد استفاده قرار گرفت، از این رو بسیاری از آقایان به این مدل شلوار علاقمند شدند. در واقع این شلوار علاوه بر ظاهر متفاوت و زیبا، گرمای خوبی دارد و مناسب فصل خنک بهار و پاییز است.

شلوار مخمل کبریتی مردانه را می‌توانید با یک کفش چرم مردانه قهوه‌ای یا مشکی سِت کنید. همچنین اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید این شلوار را به همراه یک پیراهن مردانه فلانل (پیراهن چهارخانه) پاییزه بپوشید. در یک قرار نیمه رسمی یا دوستانه، شلوار مخمل کبریتی مردانه همراه با یک کت تک شتری یا پلیور زرشکی، استایل شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

شلوار پشمی مردانه

شلوار پشمی یکی از شلوارهای مورد علاقه آقایان در فرش قرمز و مجله‌های مد است، چرا که این مدل شلوار استایل آقایانی که اندامی لاغر یا متناسب دارند را جذاب‌تر می‌کند. از این رو اگر پاهای پُری دارید، خرید شلوار پشمی مردانه را در اولویت خود قرار ندهید. معمولا مدل شلوار پشمی مردانه راسته و کمی در پا آزاد است.

شلوار پشمی مردانه یک شلوار مناسب برای فصل‌های سرد است و پاهای شما را به خوبی گرم نگه‌می‌دارد. از این رو اگر در انتخاب و خرید لباس زمستانه مردانه کمی زمان و دقت صرف کنید، یک استایل چشمگیر و به یاد ماندنی خواهید داشت.

اگر مدل شلوار پشمی شما رنگ و ظاهری کژوال دارد، می‌توانید آن را با یک کفش ورزشی مردانه سِت کنید. در غیر این صورت کفش چرم اسپرت یا مجلسی مردانه یک انتخاب خاص برای این مدل شلوار است. همچنین پالتو پشمی مردانه یا فوتر یک انتخاب مناسب برای این مدل شلوار است.

شلوار کتان مردانه

شلوار کتان، یک شلوار مناسب تمام فصول بود که طرح ساده‌ای نیز داشت. اما در این چند سال گذشته طراحان مد و فشن توجه ویژ‌ای به این مدل شلوار داشته‌اند و در نتیجه مدل شلوار کتان مردانه را به شکل امروزی و جذابی تغییر دادند.

البته شما می‌توانید یک شلوار ساده کتان را با پلیور یا پیراهن مردانه جذاب کنید، اما یک شلوار کتان مردانه با پاچه پاکتی یا مدل راسته، تاثیر بسزایی در استایل مردانه دارد. استایل شما بستگی به مدل و جنس این مدل شلوار نیز دارد. چرا که کتان نازک را در فصل گرم تابستان و کتان ضخیم را فصل سرد می‌پوشند.

اگر به شلوار کتان مردانه علاقه دارید، می‌توانید این مدل لباس را با یک کفش ورزشی مردانه، صندل، کانورس آل‌استار یا کفش چرم مردانه ترکیب کنید. همچنین ژیله مردانه و پلیور با رنگ‌های مکمل استایل شما را متفاوت می‌کنید.

شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش مردانه به عنوان یک شلوار اسپرت وارد بازار شد، با این حال این روزها بیشتر آقایان جوان در مراسم‌های دوستانه و غیررسمی این مدل شلوار را به تن می‌کنند. پایین شلوار اسلش، کشی و جمع و معمولا از بالا کمی آزاد است. در ایران این مدل شلوار مردانه به عنوان شلوار گِت نیز شناخته شده است.

شما می‌توانید اندازه قد شلوار اسلش مردانه را خودتان انتخاب کنید. در استایل‌های جدید و مدرن، طراحان قد این مدل شلوار را کوتاه می‌کنند تا به صورت جمع شده یا خمره‌ای در پا قرار گیرد.

بر اساس تارخچه مد و پوشاک ورزشی، شلوار اسلش را برای دوندگان فرانسوی طراحی کرده بودند، از این رو بهتر است این شلوار را با لباس‌های کژوال ترکیب کنید. کفش اسپرت مردانه، پیراهن و تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب است که ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین در فصل‌های خنک می‌توانید شلوار اسلش را به همراه یک سویشرت یا هودی مردانه به تن کنید.

شلوار اسلیم مردانه

شلوار اسلیم مردانه یا لوله تفنگی کاملا جذب است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر پاهای پُری دارید این مدل شلوار را نپوشید، چرا که اندام شما را ناموزون می‌کند. آقایانی که پاهای لاغری دارند می‌توانند از شلوار اسلیم مردانه بهره‌مند شوند.

جنس شلوار اسلیم به فصل بستگی دارند. به همین خاطر شما می‌توانید در فصل زمستان، شلوار جین اسلیم و در فصل تابستان شلوار کتان اسلیم به تن کنید. همچنین پاچه شلوار می‌تواند به صورت ساده، گِت یا پاکتی باشد، که مدل شلوار مردانه اسلیم را می‌توانید با توجه به پیراهن یا تیشرت مورد نظرتان انتخاب کنید.

شما می‌توانید شلوار اسلیم را به همراه یک کت چرم مردانه اسپرت، تیشرت، بالاپوش یا پیراهن مردانه به تن کنید. همچنین خرید کفش ورزشی مردانه و این مدل شلوار ظاهر شما را چشمگیرتر می‌کند.

شلوار فاق بلند مردانه

به نظر می‌رسد شلوار فاق بلند مردانه یکی از مدل‌های مورد علاقه آقایان مسن است. اما یکی از مدهای مردانه امسال، شلوار فاق بلند است. این شلوار نه تنها بزرگی شکم را پنهان می‌کند، بلکه در زیبایی استایل مردانه تاثیر دارد.

رنگ شلوار فاق بلند مردانه مورد توجه بسیاری از افراد مشهور در فرش قرمز قرار گرفته است. به همین دلیل به غیر از مشکی، رنگ شتری، کِرم، سبز یشمی و زیتونی و آبی نفتی مورد توجه آقایان خوش سلیقه و علاقمند به مد فشن قرار گرفته است.

شما می‌توانید با این مدل شلوار، یک استایل متفاوت و به یادماندنی داشته باشید.  به همین جهت از پوشیدن کفش ورزشی با یک شلوار پارچه‌ای یا کتان نترسید و ریسک خوشتیپ شدن را به جان بخرید. همچنین یک کت تک مردانه به همراه این مدل شلوار و یک پلیور یقه اسکی، می‌تواند امضای شما از استایل متفاوت‌تان باشد.

شلوار پیلی‌دار مردانه

حتما در یکی از عکس‌های قدیمی پدر یا پدربزرگ‌تان یک شلوار پیلی‌دار دیده‌اید. این مدل شلوار مردانه از کمر چند پیلی دارد. البته این نکته را هم ذکر کنیم که مدل جدید شلوار پیلی‌دار، مانند شلوار پدر یا پدربزرگ‌تان نیست و کاملا ظاهر جذابی دارد.

شلوار پیلی‌دار مردانه کمی در پا آزاد است و بعضی از آقایانی که به استایل متفاوت و مد و فشن علاقه دارند، کمی پاچه این مدل شلوار را تا می‌زنند و آن را با یک جوراب رنگی یا خال‌خالی سِت می‌کنند. اگرچه در بیشتر مواقع کسی به جزئیات اهمیت نمی‌دهد، اما جزئیات و اکسسوری در فشن، تغییر چشمگیری ایجاد می‌کند.

این مدل شلوار را می‌توانید با یک کت سِت کنید و استایل نیمه رسمی و جذابی داشته باشید. همچنین پیراهن طرح‌دار یا راه‌راه یا پلیور یقیه اسکی، ظاهر شما را مدرن و خاص می‌کند.

شلوار ورزشی مردانه

شلوار ورزشی مردانه در مدل‌های اسلش، اسلیم یا راسته در بازار موجود است. با این حال مدل این شلوار ورزشی به استایل شما بستگی دارد. شما می‌توانید این شلوار را به همراه یک بادگیر سِت یا کاپشن به تن کنید. همچنین در فصل تابستان شلوار ورزشی به همراه یک تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب برای استایل روزمره است.

هنگامی که شلوار ورزشی مردانه در دومیدانی و المپیک وارد شد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این شلوار ورزشی راه خود را در خط مد و فشن مردانه و زنانه باز کند. اکنون بسیاری از آقایان نه تنها در زمان ورزش و باشگاه این مدل شلوار را می‌پوشند، بلکه در پیاده‌روی یا استایل روزمره از این شلوار بهره‌مند می‌شود.

شلوار بَگ گشاد مردانه

همان طور که از اسم شلوار بگ مشخص است، این شلوار یک یا چند جیب بزرگ دارد که سال‌های گذشته در ایران به شلوار شش جیب نیز معروف بوده است. این شلوار مردانه مناسب پسران جوانی است که به تیشرت یا سویشرت گشاد علاقه دارند.

از اکسسوری‌های مناسب این استایل می‌توان به گردنبند بزرگ یا دستبد چرم مردانه یا مهره‌دار اشاره کرد. همچنین کلاه کپ یا بافت رنگی و عینک آفتابی مردانه گرد یا مستطیلی، در ظاهر شما تاثیر بسزایی می‌گذارند.

شلوار جین مردانه

آخرین و محبوب‌ترین مدل شلوار مردانه، شلوار جین است. این شلوار از گذشته در دریا و معدن و تا به امروز در مهمانی و قرار رسمی یا دوستانه، همراه آقایان بوده است. از این رو مطمئن باشید که شلوار جین مردانه هیچ گاه از خط مد و فشن خارج نمی‌شود.

از آن جایی که شلوار جین جزء لباس‌های محبوب در دنیا محسوب می‌شود، می‌توان به دریایی از مدل‌ شلوار با این جنس اشاره کرد. شما می‌توانید شلوار جین را به صورت راسته، گشاد، اسلش، جذب، کوتاه، بلند و… تهیه کنید و استایل‌های متفاوتی داشته باشید

یکی از کفش‌هایی که در سال‌های اخیر با شلوار جین مردانه مورد توجه استایلیست‌ها و سپس علاقمندان به مد و فشن قرار گرفته، کفش ورزشی سفید است. از آن جایی که ترکیب رنگ آبی و سفید کاملا مکمل و جذاب است، تاثیر بسزایی در استایل کژوال مردانه نیز می‌گذارد.

با این حال در هر فصلی می‌توانید شلوار جین را با کفش و لباس مناسب همان فصل ترکیب کنید. برای مثال کاپشن مردانه، کت، پیراهن فلانل یا ساده، پلیور و… می‌توانند انتخاب مناسبی باشند و شما می‌توانید هر یک از لباس‌ها را با توجه به شرایط و سلیقه خود سِت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *