بلاگ

همه چیز درباره کالانکس

کالانکس چیست؟

کالانکس بازاری اجتماعی است که با هدف حمایت از کسب و کارها و مشاغل به عرصه رقابت وارد شده و سعی می‌کند در کنار حمایت از کسب و کارها و مشاغل خانگی، حقوق مشتری را نیز به بهترین نحو ممکن رعایت کند و همچنین خدمات مختلفی در کالانکس ارائه میشود. اگر میخواهیدد همه چیز درباره کالانکس را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

کالانکس چیست

همه چیز درباره کالانکس

در کالانکس فروشنده های بی شماری هستند که آرزوی توسعه کسب و کارشان را دارند و کالانکس تمامی تلاش خود را می‌کند تا این مسیر را برای تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کار خانگی، مشاغل خدماتی مانند پزشکان، سالن های زیبایی، و تمامی افرادی که به توسعه کسب و کارشان فکر می‌کنند هموار کند.

در کالانکس هر شخص یک پنل مجزا و مخصوص به خودش را دارد که در این فروشگاه اختصاصی میتواند محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارد یا خدمات رزرو خودش را ارائه دهد.

کاربران در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند می‌توانند حساب کاربری اختصاصی خود را در کالانکس ایجاد کنند و به فعالیت بپردازند. کالانکس علاوه بر در اختیار گذاشتن پنل کاربری هوشمند یک سرویس تبلیغ هوشمند است که به رشد سریع کسب و کارها کمک میکند.

کالانکس چیست

کالانکس چه خدماتی را ارئه میدهد؟

خدماتی که در کالانکس به کاربران ارئه میشود به سه دسته تقسیم میشود:

  • خدمات و سرویس تبلیغات کالانکس 

کالانکس با بررسی و توجه به نیازهای مشتریان و کاربران سرویس تبلیغات هوشمند خود را فعال نموده و استفاده از این سرویس کمک شایان و سریعی به رشد کسب و کار ها می‌کند.

این سرویس برای کاربرانی که تمایل دارند در بستر اینترنت تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهند بسیار مفید می‌باشد و با توجه به نوع پلتفرم کالانکس کسب و کارها با سرعت زیادی در صفحات گوگل به نمایش گذاشته می‌شوند و امکان رشد سریع را در بستر وب فراهم میکند.

  • خدمات پنل اختصاصی و هوشمند 

کالانکس برای کاربرانی که تمایل دارند در بستر اینترنت خدمات و کالای خود را به فروش برسانند پنل اختصاصی و هوشمند طراحی نموده که این پنل تمامی امکانات را دارا است و کاربر می‌تواند به آسانی فعالیت کرده و کالای خود را به فروش برساند.

 استفاده از پنل هوشمند بسیار اسان است و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد یک تجربه رضایت بخش برای کاربران ایجاد میکند

  • خدمات رزرو هوشمند کالانکس

خدمات رزرو هوشمند کالانکس یک ایده نو و تازه است که نیاز کسب و کارهایی که در زمینه مشاغل خدماتی فعالیت می‌کنند را برآورده میکند.

اولین سیستم کامل و هوشمند خدمات رزرو که هم به صاحبان مشاغل خدماتی بهترین خدمات را ارئه میدهد و نیاز کاربران فضای اینترنت را پاسخ می‌دهد.

کالانکس چیست

کالانکس چطور کار میکند؟

خرید از کالانکس متفاوت است. برای خرید از هر فروشگاه اینترنتی  محصولات توسط فروشگاه تولید و عرضه میشود و ارسال می‌شود اما در کالانکس داستان متفاوت است.

تمام محصولات کل کشور را در یک نگاه میتوان دید و از هر جای ایران خرید کرد بنابراین سیاست تولید تا ارسال محصول بستگی به کاربران ارائه کننده دارد و کالانکس با نظارت دقیق بر این فرآیند همواره در تلاش است تا رضایت مشتری به بالاترین حد خود برسد.

چطور از کالانکس استفاده کنم؟

شما یا به عنوان مشتری یا به عنوان فروشنده و ارائه کننده خدمات می‌توانید از کالانکس استفاده کنید:

استفاده از کالانکس به عنوان مشتری

  • مشتری ها میتوانند از خدمات سایت به طور کامل استفاده کنند و از این سرویس هوشمند استفاده کنند.
  • دسته بندی های مختلفی در کالانکس وجود دارد که در هر دسته هزاران محصول وجود دارد که کاربر میتواند لیست جامع و کاملی از محصولات هر دسته را پیش روی خود ببیند.
  • هر مشتری حساب کاربری جدا و مخصوص به خود را دارد که تمام جزئیات حساب در آن ثبت میشود و کاربر میتواند با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.
  • مشتری به سادگی و تنها با یک کلیک میتواند با فروشنده کالای خود در ارتباط باشد و در روند اجرای کار قرار بگیرد.

استفاده از کالانکس به عنوان فروشنده 

  • هر کاربر به عنوان فروشنده میتواند کالاهای خود را در بستر کالانکس به فروش برساند و از امکانات پنل استفاده کند
  • کاربر میتواند از سیستم تبلیغاتی کالانکس برای رونق کسب و کار خود استفاده کند.
  • کاربر میتواند با پشتیبانی در ارتباط باشد و پشتیبانی کالانکس در صدد رفع مشکل تلاش کند.

استفاده از کالانکس به عنوان ارائه دهنده خدمات 

  • هر کاربر که خدمات ارائه می دهد میتواند از این سرویس استفاده کند و خدمات خود را ارائه دهد.
  • کاربر می‌تواند امکانات پنل خود را بری مشتریان خود شخصی سازی کند.
  • کاربر دسترسی کامل به امکانات و خدمات پنل کاربری دارد.
  • کاربر می‌تواند از خدمات پشتیبانی و آموزش ها استفاده کند.

کالانکس چیست

تا به این قسمت همه چیز را درباره کالانکس دانستیم و در ادامه پرسش های متداولی که کاربران پرسیده اند را بررسی میکنیم:

  • قوانین ثبت نام کالانکس چیست؟ 

قوانین ثبت نام را در این قسمت می‌توانید مطالعه نمایید.

  • آیا برای استفاده از خدمات کالانکس باید هزینه جدا پرداخت کرد؟

خیر، شما با یک بار خرید اشتراک می‌توانید از تمامی خدمات کالانکس استفاده نمایید.

  • کالانکس برای من مناسب است؟

کالانکس برای تمام کاربرانی که صاحب کسب‌وکار هستند مناسب است. هر شخصی که محصولی در کارخانه، کارگاه،تولیدی یا منزل خود تهیه و تولید یا هر نوع کالای مجاز و ارزشمند تولید می‌کند یا عرضه کننده انواع محصول و خدمات است می‌تواند در کالانکس فروشنده شده و فروشگاه خود را راه‌اندازی کند.

  • خدمات رزرواسیون کالانکس شامل چه مشاغلی میشود؟

آرایشگرها، سالن های زیبایی، پزشکان، کلینیک ها، هتل ها، رستوران ها، اجاره وسیله نقلیه مانند اتوموبیل موتور و دوچرخه، کافی شاپ ها، تالارها، تشریفات، برگزار کننده تورهای تفریحی، اجاره غرفه‌های نمایشگاهی، استخر ها و پارک‌های آبی، خرید و فروش انواع بلیط (سینما، تئاتر، نمایشگاه،همایش، سمینار ها و وبینارها، کنسرت)، مراکز تفریحی و گردشگری (موزه، باغ وحش، شهربازی)، نوبت دهی ( مشاوره، وکیل، معلم خصوصی، آتلیه، باشگاه، مربی ورزش خصوصی، کلینیک های دندان، بینایی سنجی)، خدمات شستشو(قالیشویی، شرکت های نظافتی، تعمیرگاه خودرو، کارواش) ، رزرو لباس عروس، چاپخانه، طراحان،معماران، حمل و نقل، ترجمه و….

  • در صورت ایجاد هر مشکل چه اقدامی انجام دهم؟

در صورت بروز هرگونه مشکلی از طریق فرم ارتباط با ما کالانکس را از این مشکل آگاه سازید تا کالانکس این موارد را پیگیری نماید.

برای مشاهده همه پرسش های متداول و پاسخ آنها اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *